Politica de Confidențialitate

  1. Consimţământ

    Datele cu caracter personal sunt orice informații care permit identificarea unei persoane direct (de exemplu, un nume de familie) sau indirect (de exemplu, un număr de telefon).

    Înainte de a ne furniza informațiile dvs. personale, vă recomandăm să citiți politica de confidențialitate.

    Această Declarație de politică de confidențialitate face parte din termenii și condițiile care guvernează serviciile noastre hoteliere. Vă dați acordul deplin acceptând termenii și condițiile acestei declarații.
     

  2. Aplicabilitate

    În această politică de confidențialitate, pronumele „noi”, „noi”, „noastre” etc. se referă la Complex-Codru. Înțelegem importanța protejării datelor personale ale clienților noștri și încercăm să explicăm clar modul în care colectăm, folosim, dezvăluie, transmite și stochează informații. Această politică de confidențialitate reglementează metodele noastre de colectare, prelucrare și utilizare a datelor cu caracter personal.

    Politica de confidențialitate se aplică acestui site web și oricăror servicii sau funcționalități pe care le oferim, menționate în sau legate de această politică de confidențialitate (denumită în mod colectiv „Serviciul” nostru).
    Vă rugăm să rețineți că Politica de confidențialitate se aplică utilizării Serviciului nostru. Se aplică, de asemenea, dacă utilizați un computer, telefon mobil, tabletă, televizor sau alt dispozitiv pentru a accesa Serviciul nostru. De asemenea, se referă la un Serviciu pe care îl oferim fără mijloace electronice.

    Vă rugăm să citiți cu atenție Politica de confidențialitate, deoarece de fiecare dată când utilizați Serviciul nostru, sunteți de acord cu regulile descrise în Politica de confidențialitate. Dacă nu sunteți de acord cu regulile descrise în Politica de confidențialitate, nu ar trebui să utilizați Serviciul nostru.
     

  3. În ce scop colectăm date?

    Colectăm și folosim date cu caracter personal pentru a îmbunătăți serviciul și a gestiona relațiile cu clienții și pentru a furniza Serviciul nostru. Unele informații personale sunt colectate pentru a vă oferi servicii personalizate și îmbunătățite.

    Colectăm date cu caracter personal în scopul:

    a) În scopul gestionării rezervărilor de camere și a altor servicii de ospitalitate
        • Pentru a crea și stoca documente legale în conformitate cu legislația aplicabilă
        • În scopul colectării informațiilor pentru a pregăti și satisface cererile legate de șederea dvs. (de exemplu, preferințele camerei)

    b) În scopul gestionării cazării la hotel
        • Gestionăm accesul la numărul dvs.
        • Controlăm utilizarea serviciilor (telefon în cameră, minibar, comandă online mâncare în cameră, WiFi etc.)
        • Gestionăm liste de date cu caracter personal ale clienților din motive operaționale, cum ar fi sosirea, plecarea de astăzi sau o listă a clienților din categoria specială (de ex. VIP etc.)

    c) Pentru a ne îmbunătăți serviciile hoteliere
        • Pentru a ne adapta produsele și serviciile pentru a satisface mai bine cerințele dvs. și cele ale clienților noștri
        • Pentru a prelucra datele dvs. cu caracter personal utilizând programe de marketing în scopuri de marketing și publicitate, precum și pentru a vă înțelege mai bine cerințele și dorințele
        • Pentru a vă oferi informații utile despre promoții sau alte mesaje promoționale
        • Pentru a vă oferi informații despre ofertele speciale și noul Serviciu
        • Pentru a vă oferi conținut personalizat și sugestii bazate pe acțiunile dvs. anterioareтвиях

    d) În scopul gestionării relației cu dvs. înainte și după ședere
        • în scopul gestionării programelor de loialitate
        • în scopul gestionării bazelor de date ale clienților
        • în scopul evaluării și analizei pieței, a clienților, produselor și serviciilor noastre
        • în scopul generării de date și rapoarte statistice
        • pentru a gestiona preferințele clienților noi și obișnuiți
        • în scopul trimiterii de broșuri, promovării produselor și ofertelor. De asemenea, vă putem contacta telefonic
        • Gestionăm cererile de eliminare din listele de actualizări
        • în scopul creării și procesării chestionarelor și a datelor statistice ale acestora
        • Organizăm loterii, concursuri sau oferim pachete în conformitate cu legislația aplicabilă

    e) Pentru a ne îmbunătăți serviciul
        • Realizăm studii de piață și analiză chestionare și recenzii ale clienților
        • Ne ocupăm de reclamațiile și reclamațiile clienților
        • Vă oferim beneficiile programelor de loialitate

    f) Securitatea sistemelor
        • Înregistrăm date pentru securitate și prevenirea fraudei

    g) Pentru a se conforma legislației elene și europene

    h) Pentru utilizarea în siguranță a serviciilor spa și a centrelor noastre de fitness

    i) În scopul efectuării cercetărilor de marketing, satisfacției clienților și calității serviciilor, precum și marketingului direct și promovării vânzărilor

    j) În scopul desfășurării de campanii publicitare direcționate pe internet prin intermediul site-urilor web ale unor terțe părți

  4. Ce date personale colectăm?

    Informații pe care ni le furnizați direct.
    Unele dintre Serviciile noastre vă permit să ne furnizați informații direct. De exemplu:

    • Dacă comandați un serviciu sau un produs plătit de la noi, este posibil să vă cerem numele, numărul și informațiile de facturare pentru a vă procesa comanda.
    • Dacă participați la un concurs sau la o promoție online pe care o organizăm, este posibil să vă cerem numele, informațiile de contact, adresa de e-mail, vârsta și sexul, interesele dvs. personale sau comerciale, alte caracteristici personale și opinia dvs. despre produsele și / sau serviciile noastre.
    • Unele dintre Serviciile noastre ne permit să comunicăm cu alte persoane. Această comunicare va fi transmisă prin sistemele noastre și stocată în ele

    Информация, которую мы требуем от вас и/или о членах вашей семьи, следующая:
     Informații de contact (de exemplu, numele, prenumele, patronimicul, numărul pașaportului, cartea de identitate, telefonul, adresa de domiciliu, adresa de e-mail)
     Informații personale (de ex. data nașterii, naționalitatea, locul nașterii)
     Informatii de plata (de exemplu, numărul cardului de credit, numărul TVA)
     Număr de membru al programului de loialitate (numărul unui membru al unui program de loialitate & nbsp; sau al unui program terț, cum ar fi o companie aeriană)
     Data sosirii și plecării, numărul zborului și numărul camerei
     Preferințe și interese (de ex. cameră pentru nefumători, etaj preferat, tip de pat, sport, interese culturale)
     Date medicale, în ceea ce privește sănătatea dumneavoastră, cum ar fi rapoarte și certificate medicale, rezultatele examinărilor medicale, date privind bolile patologice etc.
    • Întrebări și comentarii rămase în timpul șederii dvs. sau după șederea la unul dintre hotelurile noastre.

    Informațiile pe care le colectăm cu privire la persoanele cu vârsta sub 18 ani sunt limitate la prenume, prenume, cetățenie și data nașterii și ne pot fi furnizate doar de un adult / tutore. Vă rugăm să vă asigurați că copiii dvs. nu ne trimit informații personale fără consimțământul dvs. (în special pe internet). Cu toate acestea, dacă astfel de informații ne sunt trimise, vă rugăm să contactați Confidențialitatea datelor (consultați întrebările frecvente) pentru a solicita ștergerea acestor informații.

    Informații precum numărul pașaportului, timpul liber, hobby-urile, posibilele probleme de sănătate, indiferent dacă fumezi sau nu, pot fi considerate confidențiale. Păstrăm astfel de informații numai în conformitate cu legislația aplicabilă sau după obținerea consimțământului dvs. explicit (de exemplu, pentru a vă oferi un serviciu adecvat, cum ar fi o dietă specială)

    Informații despre utilizarea Serviciului nostru
    În plus față de informațiile pe care le furnizați direct, putem colecta informații despre utilizarea serviciilor noastre prin intermediul software-ului de pe dispozitivul dvs. și prin alte mijloace. De exemplu, putem colecta:
     Informatie despre dispozitiv - de exemplu, modelul, codul de identificare a dispozitivului mobil, (numărul IMEI) și alți identificatori unici ai dispozitivului, adresa MAC, adresa IP, versiunile sistemului de operare și utilizate de dvs. pentru a accesa Serviciul de setări ale dispozitivului.
     Informații de conectare - de exemplu, timpul și durata de utilizare a Serviciului, interogările de căutare și orice informații stocate în cookie-urile plasate pe dispozitivul dvs.
     Informații despre locație - de exemplu, semnalul GPS al dispozitivului dvs. sau informațiile despre hotspot-ul WiFi ne pot fi transmise în timpul utilizării Serviciilor noastre (de exemplu, Wi-Fi, Guestportal, Aplicații mobile).
     Informații vocale și grafice. Din motive de securitate, informații precum înregistrarea vocală, comenzile vocale pentru a utiliza Serviciul sau datele grafice și video de pe camerele CCTV pot fi stocate pe serverele noastre.
     Alte informații despre utilizarea de către dvs. a Serviciilor noastre, cum ar fi aplicațiile, site-urile web pe care le vizitați și utilizarea conținutului.

    Informații de la o terță parte
    Este posibil să primim informații despre dvs. din surse guvernamentale și comerciale (în conformitate cu cerințele legislației aplicabile) și să le combinăm cu alte informații primite de la dvs. și despre dvs. De asemenea, este posibil să primim informații despre dvs. din rețelele sociale atunci când utilizați serviciile acestora.

    Colectarea de informații suplimentare
    De asemenea, putem colecta informații suplimentare despre dvs., dispozitivul dvs. sau utilizarea serviciilor, așa cum este descris mai sus sau cu consimțământul dumneavoastră explicit.

    Puteți alege să nu ne furnizați anumite informații, dar acest lucru vă poate afecta capacitatea de a utiliza un anumit Serviciu.
     

  5. Când colectăm date cu caracter personal?

    Colectăm date cu caracter personal în cazuri precum:

    a) Activități ale complexului:
    • Rezervare a camerei
    • Înregistrare și plată
    • Rezervarea unei camere și / sau utilizarea serviciilor hoteliere precum catering, servicii spa și servicii de divertisment.
    • Diverse cereri, taxe / reclamații și / și litigii.

    b) Participarea la programe sau evenimente de marketing:
    • Înregistrarea aderării la clubul de loialitate (dacă există)
    • Participarea la sondaje online și offline (de exemplu, sondajul privind satisfacția clienților)
    • Participarea la competiții și jocuri
    • Abonați-vă la newsletter pentru a primi prin e-mail oferte și alte promoții.

    c) Obținerea de informații de la un terț:
    • Agenții de turism, operatorii de turism, sistemele de rezervare GDS, sistemele de rezervare online (de ex. Booking.com, expedia.com) și alte sisteme de rezervare.

    d) Acțiuni folosind dispozitive electronice
    • Conectați-vă la site-urile noastre web
    • Conectarea la rețeaua Wi-Fi a hotelurilor noastre
    • Completarea formularelor online (de exemplu, formular de rezervare, formular de pre-înregistrare, formular de sondaj de satisfacție etc.)
     

  6. Condițiile de acces ale terților la datele dvs. personale

    Complex - Codru nu va transfera informațiile dvs. personale fără consimțământul dvs. către terți în scopuri comerciale sau de marketing proprii.

    Cu toate acestea, putem dezvălui informațiile dvs. următoarelor părți:

     Companii afiliate. Informațiile dvs. pot fi partajate cu companiile afiliate.
     Parteneri de afaceri. De asemenea, putem partaja informațiile dvs. cu parteneri de afaceri de încredere pentru a vă oferi reclame, anunțuri și alte oferte.
     Service Service providers and/or any third parties that may process information on our behalf. We may also share your information with companies that provide services on our account or behalf, such as IT contractors, bulk mailers, banks, credit card institutions, law firms, mail service companies, printing services companies, etc.
     Furnizorii de servicii și / sau terții care procesează informațiile dvs. pentru noi. Putem, de asemenea, să dezvăluim informațiile dvs. companiilor care furnizează servicii către sau în numele nostru, precum contractori de computere, companii de e-mail în vrac, bănci, emitenti de carduri de credit, firme de avocatură, companii poștale, companii tipografice etc.
     Alți terți, dacă legea o impune sau pentru a-și proteja Serviciul. În mai multe cazuri, împărtășim informațiile dvs. cu o terță parte:
     o să respecte legea sau să respecte un proces legal obligatoriu (cum ar fi un mandat de percheziție sau alt ordin judecătoresc)
      o să confirme sau să respecte politicile care guvernează Serviciul nostru și
      o pentru a proteja drepturile, proprietatea sau siguranța sau orice altă companie afiliată, partener de afaceri sau client.
    •  Alte terțe părți legate de tranzacțiile corporative. Putem dezvălui informațiile dvs. către terți în cazul unei fuziuni sau transferuri, în caz de faliment sau dacă pierdem controlul sau administrarea sau încetăm să fim licențiați la unul dintre hotelurile incluse în prezent în portofoliul nostru.
     Transferul de informații către o terță parte cu consimțământul dvs. sau la cererea dvs. În plus față de informațiile descrise în această politică de confidențialitate, este posibil să împărtășim informații despre dvs. cu o terță parte, la cererea sau consimțământul dvs.
    • Cerinte legale: Ne rezervăm dreptul de a dezvălui orice date cu caracter personal atunci când ni se solicită o instanță sau autorități guvernamentale sau dacă considerăm că aceste acțiuni sunt necesare sau de dorit pentru a respecta legea sau a proteja drepturile sau proprietatea noastră în conformitate cu legea aplicabilă. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a stoca informațiile personale colectate și prelucrate pentru a respecta regulile și reglementările privind contabilitatea și impozitarea, precum și legile speciale privind arhivarea.

    Pentru servicii de calitate, oferim acces la datele tale personale sau la o anumită parte a datelor, personalului nostru respectiv și autorizat:
    • Personalul complexului
    • Departamentele de rezervare
    • Departamentul IT
    • Departamentul de marketing / Departamentul de relații cu oaspeții
    • Departamentul Servicii Juridice, dacă este necesar
    • Servicii medicale, dacă este necesar

     
  7. Ce facem pentru a vă păstra informațiile în siguranță

    Avem mijloace organizaționale și tehnice rezonabile pentru a proteja informațiile și, în special, orice date personale confidențiale care sunt colectate pentru a furniza Serviciul. Departamentul nostru IT respectă standardele internaționale și urmează proceduri pentru a asigura securitatea rețelei și criptarea datelor.

    Cu toate acestea, vă rugăm să fiți conștienți de faptul că, în timp ce luăm măsuri rezonabile pentru a vă proteja informațiile, niciun site web, nicio transmisie pe Internet, nici un sistem de calculator și nici o conexiune wireless nu sunt complet sigure.
     

  8. Stocare a datelor

    Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că informațiile dvs. sunt păstrate numai atât timp cât sunt necesare sau în conformitate cu contractul sau legea aplicabilă.

  9. Cookies, beacons și tehnologii similare

    Noi, precum și o terță parte care furnizează conținut, publicitate sau alte mijloace, putem folosi cookie-uri, balize și alte tehnologii.

    Cookie-uri
    Cookie-urile sunt fișiere mici care stochează informații pe computer, telefon mobil sau alt dispozitiv. Acestea permit oricui le pune pe dispozitivul dvs. să vă recunoască pe diferite site-uri, servere, dispozitive și / sau să vă recunoască perioada de navigare. Cookie-urile au multe scopuri utile. De exemplu:
    • Cookie-urile își amintesc datele de conectare, deci nu trebuie să le introduceți de fiecare dată când intrați pe site-urile noastre.
    • Cookie-urile colectează informații despre utilizarea site-ului de către utilizatori, de exemplu, date despre cele mai vizitate pagini și durata vizitei, prin urmare folosim cookie-uri pentru a îmbunătăți funcționalitatea Serviciului nostru, pentru a îmbunătăți eficiența navigării pe pagină, pentru a ne aminti setările și să maximizeze experiența utilizatorului.
    • Cookie-urile sunt utilizate pentru a limita de câte ori un utilizator vizualizează aceeași reclamă și pentru a măsura eficacitatea campaniilor publicitare.
    • Cookie-urile ne ajută și părțile terțe să vă furnizeze conținut și reclame relevante, colectând informații despre utilizarea dvs. de către Serviciul nostru și alte site-uri web și aplicații

    Puteți bloca sau șterge cookie-urile, precum și restrânge acțiunea acestora în setările browserului dvs. Acțiunile necesare pentru aceasta pot varia de la un browser la altul. Vă rugăm să utilizați funcția Ajutor din browserul dvs. pentru instrucțiuni. Sistemul de operare al dispozitivului dvs. poate conține setări suplimentare pentru cookie-uri.

    Vă rugăm să rețineți că anumite Servicii de pe site-urile noastre sunt disponibile numai prin utilizarea cookie-urilor. Dezactivarea cookie-urilor poate avea ca rezultat accesul restricționat la conținutul nostru și o funcționare inadecvată a site-urilor.

    Alte depozite locale
    Noi și unele terțe părți putem folosi și alte tipuri de stocare locală, cum ar fi obiecte partajate locale (numite „cookie-uri Flash”) și stocare locală HTML5 (stocare web HTML5). Funcționalitatea de stocare web HTML5 permite unei pagini web să stocheze date pe computerul unui vizitator. Spre deosebire de cookie-urile obișnuite, aceste instrumente pot utiliza diferite părți ale dispozitivului dvs. și, prin urmare, nu pot fi controlate folosind instrumente și setări standard ale browserului.

    Beacons
    Noi și unele terțe părți putem folosi, de asemenea, semnalizatoare web, care sunt imagini electronice numite imagini cu un singur pixel care trimit informații de pe dispozitivul dvs. către un server. Balizele web pot fi încorporate în conținutul web, video și e-mail și permit unui server să citească un anumit tip de informații de pe dispozitivul dvs., să știe când ați vizualizat un anumit conținut sau un anumit mesaj de e-mail, să determinați ora și data pe care le-ați vizionat, un web far și adresa IP a dispozitivului dvs. Noi și unele terțe părți folosim semnalizatoare web în scopuri precum analiza utilizării Serviciului nostru (împreună cu cookie-urile) și pentru a vă oferi conținut și reclame mai relevante.

    Prin accesarea și utilizarea Serviciului nostru, sunteți de acord să plasați cookie-uri, alte tehnologii locale de urmărire, semnalizatoare web și alte informații pe dispozitivele dvs. De asemenea, ne permiteți nouă și terțului menționat mai sus să accesăm aceste cookie-uri, stocare locală, semnalizatoare web și informații.
     

  10. Acces - Corectarea informațiilor dvs. - Dreptul de a șterge datele personale

    Conform legii, în unele jurisdicții, puteți solicita informații despre datele pe care le colectăm și corectați inexactitățile din acestea. Orice drepturi statutare suplimentare ale utilizatorului rămân neafectate. Este posibil să vă percepem o mică taxă pentru a furniza această opțiune, sub rezerva oricăror legi aplicabile de păstrare în vigoare. Putem refuza să respectăm cererile repetitive și nerezonabile care necesită eforturi tehnice disproporționate, compromit viața privată a altora, sunt extrem de impracticabile sau implică acces inutil, așa cum este cerut de legislația națională. Dacă doriți să solicitați acces la informațiile dvs., vă rugăm să contactați Departamentul de confidențialitate a datelor.

    De asemenea, puteți solicita ștergerea informațiilor dvs. personale în orice moment.
     

  11. Actualizări Cazare

    Această politică poate fi modificată, din acest motiv vă rugăm să verificați din când în când și mai ales înainte de a rezerva o cameră în hotelurile noastre. Prin accesarea sau utilizarea Serviciului nostru după publicarea unei versiuni actualizate a Politicii de confidențialitate, sunteți de acord cu noile reguli conținute în actualizare. Cea mai recentă versiune a Politicii de confidențialitate este întotdeauna disponibilă la adresa https://complex-codru.md/ro/politica-de-confidentialitate/. Puteți verifica Data intrării în vigoare de mai sus pentru a afla când a fost actualizată ultima dată politica de confidențialitate.

    Un formular tipărit al politicii poate fi găsit la recepția hotelurilor noastre sau puteți solicita să vi-l trimiteți contactând departamentul de confidențialitate a datelor în prealabil (consultați secțiunea „Întrebări și contacte”).